Marketing 4.1 w Poznaniu

27-03-2018 Marketing 4.1 w Poznaniu

Golden Marketing Conference to konferencja poświęcona marketingowi 4.1, najnowszej odsłonie marketingu. W swojej agendzie ma wystąpienia osiemnastu ciekawych osobowości, ekspertów branży — praktyków, ludzi z charyzmą zdolnych do przekazywania wiedzy i doświadczenia z humorem i zaangażowaniem. Nie będą to kilkuminutowe prezentacje pozbawione konkretów, ale nawet półtoragodzinne prelekcje z solidną dawką praktycznej wiedzy. Pozwolą one zdobyć konkretne narzędzia, dzięki którym będzie można poprawić poziom swojego profesjonalizmu i codziennej pracy.

Wykłady to tylko część konferencji. Równie ważne są dyskusje i praktyczne warsztaty. Dzięki osobistemu zaangażowaniu uczestników będą oni mogli na dłużej zapamiętać, czego się nauczyli.

Golden Marketing Conference składać się będzie z dwóch dni prelekcji, wstępnych warsztatów w czasie dnia drugiego, oraz rozwiniętych trzeciego. Konferencja ma na celu próbę kompleksowego ujęcia tematu marketingu jako opartego na działaniach efektywnościowych on-line oraz narzędzie do budowy przewagi konkurencyjnej. Do tematów będzie należeć budowanie strategii marketingowych na podstawie danych dotyczących klientów oraz podejmowanie na tej podstawie trafnych decyzji. Pojawią się także takie zagadnienia, jak mózg a zakupy, czyli neuromarketing w praktyce, optymalizacja działań marketingowych, możliwości FB Messenger, Facebooka, Google Adwords, Google Analytics i innych narzędzi, budowanie skutecznych doświadczeń i udanego doświadczenia klienta z Facebookiem czy marka osobista w skalowaniu biznesu.





Prelegentami będą — Piotr Bucki, Daniel Bossy, Artur Jabłoński, Anna Urbańska, Michał Michalski, Rahim Blak, Kamil Bolek, Adrian Martinez czy Piotr Guziur. Tematy to między innymi: “Jakie mózg popełnia błędy i jak to wykorzystać?”, “Co ma wspólnego mózg z zakupami. Najnowsze oblicza NeuroMarketingu”, “Marka osobista w skalowaniu biznesu”, “Psychologia nawyków w ujęciu marketingu”, “Integruj dane lub giń” czy “Jak podwoić efektywność twojego budżetu marketingu online?”.

Konferencja odbędzie się 27-28 marca w Sali Ziemi w Poznaniu. Sala Ziemi jest mieszczącą 2000 osób salą plenarną Międzynarodowych Targów Poznańskich, jedną z najlepszych sal koncertowych i operowych w Polsce.


Nasi partnerzy